joi, 8 aprilie 2010

Mica mea afacere va creste in curand

V-am povestit la inceputul anului, cand am lansat acest blog, cum am inceput aceasta mica afacere. Mi-am descoperit o pasiune care a izvorat din alte pasiuni de-ale mele legate de manufactura, crearea unor obiecte utile, mai ales cutii de depozitare pentru obiecte necesare in casa sau pe langa casa.

Atelierul este mic, dar muncesc cu drag si sunt implicat suta la suta in realizarea fiecarei cutii. Ati remarcat din poza de la profil ca nu am 20 ani, dar pot spune ca sunt extrem de activ, poate chiar mai activ decat multe persoane mai tinere. Perspectiva de a realiza un obiect care sa fie apreciat si cautat, de a fi propriul meu sef la 60 ani, de a intra in continuare in contact cu oamenii, asa cum am facut-o pana acum, m-a determinat sa ma dedic total acestei mici afaceri.

Incepand cu luna mai voi concepe si realiza tot ce mi-am propus, voi veni cu toate ideile originale pe care le am, dar pe care nu am avut timp sa le pun in practica datorita lipsei de timp liber si imi voi dezvolta usor-usor blog-ul. Vreau sa completez lista de materiale folosite, pentru a avea si cutii - personalizate sau standard - la preturi mai accesibile, astfel incat Cutia Ta sa devina prima optiune atunci cand va hotarati sa apelati la serviciile unor companii care va ofera ambalaje.

Stiu ca am promis ca mai postez fotografii si ca voi avea alte modele prezentate pe blog, dar nu mai este mult si imi voi tine promisiunea. Am realizat ca nu pot face fata tuturor comenzilor daca nu ma dedic in totalitate micului meu business si asta voi face! Incepand de luna viitoare voi fi doar omul din spatele Cutia Ta.

Sper ca sunteti in continuare alaturi de mine si imi sustineti dorinta de a fi diferit de alti producatori de cutii. Oricum, nu sunt multi producatori de cutii pentru albume foto sau pentru transport obiecte fragile. Ca sa nu mai spun ca, din ceea ce cunosc eu, nu exista producatori de cutii personalizate pentru cadouri, asa cum am realizat pentru partenerii si clientii mei.

Ne vom revedea in curand!

PS: niste mesaje de incurajare nu ar strica, sa fac un spirit de gluma!

7 comentarii:

  1. Dle Eugen, va urez mult,mult succes in mica dvs afacere ! Acum stiu la cine sa apelez pentru un cadou original...:) Nu ar strica sa incercati sa puneti mai multe poze cu lucrarile dvs ca sa avem de unde alege. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc, Diana! Pentru ca ma urmaresti si pentru cuvintele tale.

    Chiar este deosebit de placut pentru mine sa descopar oameni noi, cu blog-uri interesante. Cum este, de exemplu, al tau.

    Daaa, stiu ca trebuie sa adaug fotografii noi, sa creez sectiuni, sa detaliez... Am recunoscut si in acest post, daca nu ma dedic 100% acestei pasiuni care s-a transformat in mica afacere, nu voi reusi sa duc la bun sfarsit si activitatile offline si pe cele online.

    Multumesc, ne vom revedea curand!

    RăspundețiȘtergere
  3. Diana, nu ai blog. Am crezut ca Adina's Blog este blog-ul tau, dar nu am remarcat "blog-uri carora m-am alaturat". Descopar inca lucruri noi, mai ales ca nu sunt extrem de familiarizat cu toata ideea de blog/site/internet.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba da, am blog. Si inca unul foarte simpatic :)) (ce modesta sunt, yay)
    http://totuldesprearomaterapie.blogspot.com

    Lasati, cu timpul va veti obisnui cu blogareala:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu va urmaresc si da am observat ca nu sunteti tinerel - ce importanta are pana la urma?!

    Important e produsul finit si faptul ca faceti ceea ce faceti cu atata dragoste!

    Loredana

    www.doarinbrate.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Loredana, multumesc pentru sustinere!

    Cel mai important lucru este sa iti placa ceea ce faci si sa faci de drag, nu cu gandul la imbogatire rapida!

    Si, oricum, nu cred ca se mai pune problema ca la 60 ani sa devin multimilionar, ci sa imi ajut clientii si sa fiu multumit de rezultatele muncii mele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Super blog. Daca doriti promovarea lui prin schimb de link 3 way va punem pune link pe unul din siteurile sau blogurile noastre pentru un link la site-ul: http://www.epariurisportive.com/

    RăspundețiȘtergere

Va astept parerile, sugestiile sau intrebarile si va multumesc anticipat!