duminică, 10 ianuarie 2010

Cutii personalizate pentru un producator roman de sapunuri naturale si un fotograf profesionist

Zilele acestea lucrez intens la o comanda personalizata pentru unul dintre clientii mei, cu care am inceput o colaborare excelenta. Este vorba despre un producator roman de sapunuri naturale, Soap Mill se numeste marca.

Dansii mi-au cerut sa realizez cutii special pentru cadourile de Craciun. Le-am realizat si au avut un real succes, din cate am inteles. Asa ca acum doresc cutii personalizate, diferite de cele pentru Craciun, pentru sarbatorile din viitorul apropiat: Valentine's Day, Dragobete, 1 si 8 Martie.

Eu sper ca saptamana viitoare sa beneficiez de fotografiile realizate de Daniel, fotograful profesionist cu care colaboreaza si Soap Mill, pentru care voi lucra si anul acesta cutii pentru albumele foto.

Astfel veti putea vedea si voi de ce sunt asa de mandru de realizarile mele! Pentru ca au iesit asa cum au dorit beneficiarii, pentru ca ideile lor s-au completat cu pasiunea mea si pentru ca personalizarea cutiilor i-a ajutat in munca lor.

Cutiile realizate pentru Soap Mill (varianta Craciun) au fost realizate din carton dur, acoperite cu catifea sau tafta si au avut material organza incorporat.

Cu ajutorul acestei idei proprii, nu mai este nevoie sa fie creat un ambalaj special pentru cutia de cadou, insasi organza constituind un "capac", sa spunem. Da, stiu, este greu de explicat fara a exemplifica cu fotografii, dar nu mai este mult si voi avea elemente vizuale ajutatoare.

Referitor la partea de albume foto, Daniel a dorit ca albumele lui sa fie livrate in cutii de carton, acoperite cu diferite materiale (catifea, piele, canvas etc.), de diferite culori (rosu, negru, albastru inchis, maron), in functie de preferinte. Aici vorbim de albume mari, de 30x30 cm sau mai mari, dar si de albume de mici dimensiuni. Clientii beneficiaza, astfel, de albume protejate de cutia foto, de o modalitate durabila de pastrare a acestora si de un mod de stocare (in biblioteca sau in dulap) eficient si aspectuos.

La sfarsitul anului am avut si o comanda unicat, pentru transportul unei statuete in Marea Britanie, cu avionul. Cutia personalizata a fost captusita, pentru a proteja foarte bine statueta, dar nu a fost neglijat nici aspectul. La exterior, cutia realizata de mine a fost imbracata in hartie foto imprimata cu o fotografie a insasi statuetei. A ajuns in siguranta, iar doamna care a comandat-o a fost foarte incantata de acest lucru! Si eu, trebuie sa recunosc. Chiar daca statueta avea asigurare!

Acestea sunt doar cateva dintre posibilitatile pe care eu le am, cu ajutorul materialelor si materiilor prime din micul meu atelier, dar sper ca v-ati facut o idee de multiplele directii in care va pot ajuta. Trebuie, insa, sa luati in calcul, ca toate cutiile sunt realizate manual. Nu folosesc procedee mecanizate pentru nicio etapa a productiei. Ca atare, daca aveti comenzi mari, peste 20 bucati, trebuie sa va asteptati ca timpul de realizare sa fie de minim 10 zile, dar acesta poate ajunge si la 2 luni. Depinde de complexitatea cutiei, materialele dorite si locatia pentru expediere.

Eu lucrez cu Posta Romana, in sistem ramburs. Pentru Bucuresti, Ilfov si judetele limitrofe Bucurestiului, pot asigura transportul la firma sau la domiciliu, contra cost.

As vrea sa va vorbesc acum si despre planurile mele de viitor, pentru ca asa este frumos. Trebuie sa stiti ca vreau sa dezvolt aceasta mica afacere, pentru ca doar inceputul este greu. Vreau sa ma extind in zona de mini-cutii pentru marturii de nunta si botez, pentru ca am idei multe de pus in practica, la preturi mult mai mici decat exista pe piata la ora actuala.

Va astept pe acest blog cu comentarii, urari de bine, comenzi sau ce mai vreti sa imi comunicati! Trebuie sa recunosc ca a inceput sa imi placa sa scriu pe blog, chiar daca nu am facut-o niciodata pana acum! Cu toate ca voi nu imi raspundeti inca si pare ca vorbesc de unul singur, dar nu ma astept ca dupa o zi de blogging (da, stiu si acest cuvant!) sa am sute de mesaje.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va astept parerile, sugestiile sau intrebarile si va multumesc anticipat!