luni, 11 ianuarie 2010

Cutii personalizate pentru un producator roman de lumanari naturale

Pentru ca, de obicei, oamenii valorosi se recomanda, si eu am fost recomandat de clientii mei. Asa ca astazi am primit o comanda de cutii personalizate pentru un producator roman de lumanari naturale, EcoDecoLight, care si-a lansat site-ul chiar astazi.

Pentru dansii voi realiza, pentru inceput, patru cutii personalizate, fiecare dintre ele pentru patru tipuri de lumanari mici. Ca si materiale, am primit comanda de catifea crem si grena.

Avand in vedere ca si ei sunt la inceput de drum, ca si mine, cred ca trebuie sa ne uram "Succes!" reciproc, dar pentru ca eu scriu acum, le voi ura sa aiba parte de clienti multi si incantati de produsele lor!

Sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa vin cu fotografiile promise!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va astept parerile, sugestiile sau intrebarile si va multumesc anticipat!