vineri, 8 ianuarie 2010

Lansarea oficiala a blog-ului Cutia Ta

Pana cand voi lansa site-ul, m-am gandit sa intru in contact cu voi, potentialii mei clienti, ca atare astazi inaugurez oficial blog-ul Cutia Ta.

Cine sunt eu? Eu sunt Eugen, pasionat de multe lucruri, de la istorie pana la acvaristica, de la beletristica pana la gradinarit. Anul trecut mi-am descoperit o noua pasiune, aceea de a crea cutii speciale pentru cadouri, albume foto, transport lucruri fragile si multe altele.

Ca atare, la sfarsitul lui 2009 am conceput un mic atelier unde realizez cutiile si deja am cativa clienti pentru care am realizat cutii personalizate, dupa cerintele lor si sfaturile mele.

In curand voi avea si fotografii cu cutiile pe care le-am produs deja, dar voi concepe noi modele pe masura ce trece timpul. In oferta voi avea cutii clasice, pe dimensiuni standard, dar voi produce si cutii personalizate, in functie de necesitatile voastre.

Daca doriti sa ma contactati pentru comenzi, sa imi puneti intrebari, sa imi cereti idei sau preturi, va stau la dispozitie pe mail cutiata@gmail.com sau la telefon 0723.214.227.


Cutia Ta sper sa devina locul unde gasesti cutia de care ai nevoie! Eu voi face tot posibilul sa iti ofer produsul potrivit pentru ocazia potrivita!

2 comentarii:

  1. Multumesc mult! Nu ti-am raspuns pana acum, pentru ca nu am activat sa imi vina mail-uri atunci cand primesc un comentariu.

    Iti multumesc pentru primirea in lumea blogsferei si, intre timp, au aparut si doua fotografii. Vor mai urma multe altele...

    RăspundețiȘtergere

Va astept parerile, sugestiile sau intrebarile si va multumesc anticipat!