duminică, 17 ianuarie 2010

Fotografii cu un model de cutie Cutia Ta

Va vorbeam intr-un post anterior despre cutia personalizata realizata pentru producatorul de sapunuri naturale. Cu organza ca si capac.

Am reusit sa am si o fotografie cu aceasta, si pentru acest lucru trebuie sa ii multumesc lui Daniel. Am vazut ca este frumos sa acorzi credit fotografului, asa ca voi scrie si eu, paragraf preluat chiar de pe blog-ul partenerilor de la Soap Mill (carora le-am cerut acceptul):

Fotografiile sunt realizate de catre fotograful daniel:photography (www.danielphotography.ro) si toate drepturile asupra acestora ii apartin.


Ii multumesc lui Daniel pentru efortul depus si astept urmatoarea sedinta foto!

Dupa cum observati, cutia este realizata cu tafta si organza. In interior sunt doua sapunuri naturale cu aranjament natural.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va astept parerile, sugestiile sau intrebarile si va multumesc anticipat!